پوشاک بچگانه

طراحی،پارچه،الگو وسایزبندی

پوشاک بچگانه

طراحی،پارچه،الگو وسایزبندی

آقایون بخونن

آقای محترم ! به همسرت وفادار باش

وقتی میان زن و مرد پیمان زناشویی برقرار می شود , زندگی انفرادی آن ها به یک زندگانی مشترک اجتماعی تبدیل می شود . آن پیمان مقدس به این معناست که زن و شوهر قول می دهند که تا پایان عمر باهم باشند . در اداره زندگی همکاری داشته باشند . برای رفاه و آسایش هم دیگر کوشش کنند .

یارو مونس  و غم خوار هم باشند . در جوانی و پیری , در توانایی و ناتوانی , در سلامتی و بیماری , در سختی ها و خوشی ها , در دارایی و ناداری و خلاصه , در همه حال باهم باشند . انسانیت و شرافت اقتضا می کند که زن و شوهر تا پایان عمر بدین پیمان مقدس وفادار باشند . دختری که در موقع جوانی و شادابی , خواهان فراوان دارد , اما دست رد به سینه همه می زند و هستی خویش را تنها در اختیار شوهر خود قرار می دهد , به این امید است که تاپایان عمر در پناه او زندگی کند . رسم مردانگی نیست که شوهر در موقع پیری و زوال شادابی همسرش , او را تنها بگذارد و به فکر تجدید فراش یا ولگردی برود .

همسری که در موقع نداری و تنگ تندستی , با شوهر می سازد و در خانه اش زحمت می کشد و بخور و نخور می کند , امید دارد که زندگی آنان سر وسامانی پیدا کند , وتا پایان عمر در رفاه و آسایش باشند . بنابراین رسم وفاداری نیست که مرد وقتی وضع اقتصادی خویش را مرتب دید و ثروتی ذخیره کرد به فکر همسر دوم بیوفتد ویا به دنبال خوش گذرانی باشد .

بعضی مردها واقعا عاطفه و مردانگی ندارند . تا زمانی که همسرشان جوان , شاداب و سالم است از او استفاده میکنند , ولی بعدها او را رها کرده به دنبال خوش گذرانی می روند . یا به بهانه های بسیار پوچ او را طلاق می دهند .

مثال : مردی زنش را به بهانه شومی طلاق می دهد که پس از عروسی با او , پدرم فوت کرد و دایی ام نیز ورشکست شد.

مردی در بیان طلاق , به زنش می گوید : چه علتی بهتر از این که تو را دوست ندارم واین سخن او در حالی است که قبلا به خاطر عشق با او وی را به همسری برگزید .

زنی به نام  ... علیه شوهرش شکایت کرد که مدت ها با بود و نبود شوهرم ساختم و با نهایت تلاش به او خدمت کردم ; اما حالا مرا از خانه بیرون کرده و می گوید : همسر بیمار نمی خواهم  .

آقای محترم ! تو حیوان نیستی , که جز خودخواهی و خوردن و شهوت رانی چیزی سرش نمی شود ـ , تو انسان هستی . انسان باید وجدان داشته باشد , رحم , عاطفه و از خودگذشتگی داشته باشد . دختر معصومی که به خاطر تو دست از پدر و مادر و تمام خویشان برداشته و جوانی , شادابی و سرمایه عفت خویش را در اختیار تو نهاده و بهتر از هر خدمتکاری در خانه ات زحمت کشیده  , با دارایی و ناداری تو ساخته و هر گونه رنج و محرومیتی را تحمل کرده , آیا سزاوار است او را رها کنی و دنبال عیاشی بروی ؟

با این عمل به او ستم می کنی و ستم کار در همین دنیا به سزای اعمالش می رسد . اگر تجدید فراش کنی , در مقابل چند لذت های زود گذر  , آسایش روحی و آسودگی خاطر دایمی را از دست می دهی , به صدها گرفتاری و فشارهای روحی مبتلا خواهی شد . آبروی خود را از دست می دهی و پیش مردم , مردی خودخواه و بی عاطفه خواهی شد .

فرزندانت از این کار رنجیده خاطر می شوند و هر روز به یک جور اسباب مزاحمت و ناراحتی برایت فراهم می کنند . اگر همسرت بیمار است معالجه اش کن تا سالم شود . اگر مبتلا به بیماری لاعلاج است , مردانگی و فداکاری نشان بده وتا زنده است , همسر دیگر نگیر . وجدانت راضی نشود آن بیچاره را مورد آزار و اذیت واقع گردانی .

اگر خودت جای او بودی و به بیماری سختی مبتلا مبتلا می شدی , چه انتظاری از او داشتی ؟ او هم همین انتظار را از تو دارد .

اگر موقع بیماری تو , همسرت ناسازگاری کند و تقاضای جدایی کند , آیا کار خوبی می کند ؟ یا این که نزد تو و دیگران , خودخواه و بی وفا می شود ؟

                                        

 اگر وفاداری و از خودگذشتگی خوب است ,توهم وفا دار باش 

نظرات 1 + ارسال نظر
عقرب پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام. مطلب بسیار جالبی بود. امیدوارم همه آقایون بفهمند و به زندگی و همسرشون بیشتر اهمیت بدن. البته همه زن ها هم خوب نیستند و گاهی اینقدر غر میزنن و ایراد میگیرن و زندگی را برای مرد سخت میکنند که مرد جاره ای نداره تا به سراغ یکی دیگه بره. اما بازم این کارش درست نیست و باید براش یه چاره ای ژیدا کنه . نه اینکه این جوری فکر کنه مشکلش حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد