پوشاک بچگانه

طراحی،پارچه،الگو وسایزبندی

پوشاک بچگانه

طراحی،پارچه،الگو وسایزبندی

تقدیر و تشکراز استاد

    استاد محترم

            جناب آقای علیرضا ابری

                           ای که الفبای زندگی رااز سرچشمه نگاهت آموختم

                                            

 چگونه می توانم تمام لحظه هایی که چون سرود در مقابلم ایستادی وباشورعشقت مراسیرا کردی جبران کنم جزاینکه بهترین درودها و دعاهی خیرم را بدرقه راهت  کنم.                                            

 استاد باتو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم ... 

                          

                     

نمیدانم کدامین جمله را برای توصیف محبتهایتان بنویسم نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم معلمی از جنس بلور , آسمانی و مهربان , چه قدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید .

ای معلم توراسپاس : ای آغاز بی پایان , ای وجود بی کران , تورا سپاس . ای والا مقام , ای فراتراز کلام , تو را سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

                            

           

         اندیشه ام از تو سبز و آباد شده  / از جهل و غم این فکرتم آزاد شده

                              

          در مکتب پاک و شاد استاد ببین  / غم رفته زجانم و دلم شاد شده 

 

                             هفته معلم گرامی باد

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا ابری جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ق.ظ http://ir-dfk.ir/

با عرض سلام خدمت شما
دلیل موفقیت هر کس در هر کاری به چند عامل بستگی دارد. خواستن،ممارست،امید داشتن و خوشبختانه شما هر سه عامل را داشتید و از این رو موفق شدید. آرزوی هر استادی این است که کارآموزانی مثل شما داشته باشد که بطور جدی و با هدفی مشخص سر کلاس ها حاضر شود و آموزش ببیند.در تمامی زندگی برای شما و خانواده شما آرزوی موفقیت و شادکامی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد